Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте,
    ударих на камък с един ксенон. Взех си 35W H1 ксенон за 145-чко. Като подам ток доректно от акумулатора си свети добре, но като го включа през фаровете, както си трябва, само присветква и веднага загасва.
    Къде може да е проблема ?

    Comment


    • случва се кабелите ВЪВ фара да нагарят. виж ги как са.
      точка

      Comment


      • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
        Някой има ли опит с радио антените при 145/146? Захваща се с болтче през уши, които при мен са счупени и антената се движи свободно, като не прави също добър контакт.

        Това ли е решението?]
        Имаш още едно решение,отиваш до най близката морга и търсиш Браво,Брава,Мареа,Пунто,145,146 и сигурно други модели със същата антена и си сваляш оригинална.

        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

        Comment


        • Някой да знае къде във Враца могат да ми сменят ламбда сонда?
          VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
          Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

          Comment


          • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            случва се кабелите ВЪВ фара да нагарят. виж ги как са.
            мисля да пусна "+" директно от акумулатора през реле 12v и да ползвам "-" на фара. Разглобя ли ги тея фарове може и да не се върнат обратно

            Comment


            • то инсталацията на фара излизаше до колкото помня и без да го разглобяваш. само трябва да го свалиш. иначе оригинално захранването си минава през реле и то на 2 линии. какъв е смисъла да слагаш още едно.
              точка

              Comment


              • Точно така е при 145 - свали фаровете, отвори ги отзад и сам ще видиш какво е състоянието на кабелите... А си мисля, че нагарят много защото рефлектора е метален доколкото имам спомен... Тоест ако се е напукала изолацията и кабелчето се допира до рефлектора - ето ти драма... На моята бивша профилактично бях омотал кабелчетата вътре с изолирбанд, защото състоянието им беше плачевно (цялата изолация напукана)... А кабел от батерията е безмислен ако в буксата на фара имаш плюс...
                По-скоро ако не ти се занимава с жиците във фара резни буксата и свържи директно там ксенона - така игнорираш частта от инсталацията, която е вътре в самия фар... Ако решиш да правиш това ми се обади - мисля, че имам чисто нови неползвани кабели от ксенон комплект - може да ги резнеш и да ползваш буксите за културно свързване... Недостатъка ще е, че ако решиш да се вънеш към нормална крушка, пак ще е някакъв филм...

                Comment


                • Полезни съвети
                  • За да избегнете неприятните миризми, преди да спрете вентилатора изключете климатика и оставете да издуха влагата от изпарителя
                  А защо след като спра компресора започва да намерисва лекичко? Пуснат ли е той - всичко е наред. Направя ли тази процедура - започва да бъзди

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Точно така е при 145 - свали фаровете, отвори ги отзад и сам ще видиш какво е състоянието на кабелите... А си мисля, че нагарят много защото рефлектора е метален доколкото имам спомен... Тоест ако се е напукала изолацията и кабелчето се допира до рефлектора - ето ти драма... На моята бивша профилактично бях омотал кабелчетата вътре с изолирбанд, защото състоянието им беше плачевно (цялата изолация напукана)... А кабел от батерията е безмислен ако в буксата на фара имаш плюс...
                    По-скоро ако не ти се занимава с жиците във фара резни буксата и свържи директно там ксенона - така игнорираш частта от инсталацията, която е вътре в самия фар... Ако решиш да правиш това ми се обади - мисля, че имам чисто нови неползвани кабели от ксенон комплект - може да ги резнеш и да ползваш буксите за културно свързване... Недостатъка ще е, че ако решиш да се вънеш към нормална крушка, пак ще е някакъв филм...
                    Есента кагато отварях фаровете да си правя водачите омотах вътре жиците с изолирбанд, бяха напукани както ти казваш. Метална е само полусверичката зад лупата на късите. Не виждам смисъл да ги отварям пак, по-лесно ми е да пусна нов кабел с реле и бушонче. Вътре другите кабели остават и някой хубав ден мога да си сменя за секунди и с обикновена крушка.

                    то инсталацията на фара излизаше до колкото помня и без да го разглобяваш.
                    Излиза с дърпане, но за влизането ти трябват пинсети, нерви и доста вълшебни думички.

                    А защо след като спра компресора започва да намерисва лекичко? Пуснат ли е той - всичко е наред. Направя ли тази процедура - започва да бъзди
                    какво е "бъзди" ???
                    Last edited by spellmaste; d.m.y г., 18:47.

                    Comment


                    • Бъзди- смърди, мерише и тем подобни
                      sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                      Comment


                      • Един поглед през новия ми 3D телевизор със тъч панел за лапнимитопа на централната конзола
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                        Comment


                        • ама си ненормалник ......
                          голяма козирка си направил, че като гледам и дисплея ще е сериозен.
                          точка

                          Comment


                          • хи хи, козирка си требе, а кой вариант по ви допада:


                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                            Comment


                            • Честно казано ... никой. С 15-ки или 14-ки си, че гумите ти са високи и не мога да позная. С 16-ки с подходящ офсет (малко по-изнесени навън ЕТ30-25 и ниски пружини ще постигнеш много повече "УАУ" ефект.
                              Иначе малко "тунингована" кола иска малки винили. Нещо по-семпло ще и седи по-добре.
                              Знам, че си мераклия и ще я направиш хубава
                              146 1.6TS CF1 '98

                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                                хи хи, козирка си требе, а кой вариант по ви допада:
                                черното, въпреки че цялото това нещо идва малко вповече

                                Comment

                                Working...
                                X